wtorek, 7 maja 2013

Głębokie południe ....

Wiem że tytuł jest dwuznaczny co najmniej, ale taki ma być ...

Nadmieniłem już nie raz że fascynuje mnie południe stanów zjednoczonych. Może nie jestem obywatelem Dixie, ale niewątpliwie tamtejszy styl życia jest mi bliski i czuję głęboką tęsknotę za tym utraconym krajem, który odmieniła klęska Roberta E. Lee.

Ale bez smętów.

Wracając niedawno z urlopowego wyjazdu, słuchaliśmy w samochodzie różnych rytmów z szeroko pojętego południa. Od Nowego Meksyku i Texasu, po dorzecze Missisipi i bagna Florydy. Tak mną to zakręciło, że wyszukałem małe co nieco i ... teraz słucham zapętlonej play listy.

Wybrałem utwory które znam głównie z filmów bądź trafiłem kiedyś na YouTube.

Poniżej mała próbka tego co mi teraz w głowie gra.


Powyżej Wayfaring Stranger - wykonuje Jack White, w filmie Cold Mountain.


A teraz, Soggy Bottom Boys - I'am a Men of Constant Sorrow z filmu "O brother where art thou?"

A na koniec coś nowszego co jednak przykuło moją uwagę .... hm ... w sumie to juz bardziej country ale .. i tak coś w sobie ma ^_^

Może nie mam gustu muzycznego ale za to wiem co mi się podoba i co mnie intryguje.


Big &  Rich - Save a Horse (Ride a Cowboy)
Jak widzicie, wszędzie czają się inspiracje ... jakie, to już inna kwestia. Czają się i trzeba uważać co nam wpadnie do głowy, bo możemy mieć problem by się tego pozbyć. Tak ja Ja teraz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz